Los bericht bekijken
Oud 27 mei 2003, 16:20   #51
vanbasten
Vreemdeling

Standaard

1) Nogmaals: Amerika was als eerste goed bevriend met Saddam. Toen die liefdesrelatie bekoeld was, rook Frankrijk zijn kans zeker? Dus Amerika en niet Frankrijk heeft er onrechtstreeks voor gezorgd dat Saddam aan de macht was. Toch normaal dat zij dan de problemen gaan oplossen zeker?

Frankrijk heeft hem misschien niet aan de macht geholpen, maar er zeker voor gezorgd dat hij het bleef...ze hebben hem zelfs materiaal voor een kerncentrale verkocht ( die er natuurlijk nooit gekomen is maar dat hij wel kon gebruiken voor iets heel anders....).
En dat ze tegen de oorlog zijn bevestigt alleen maar dat ze niet van plan waren daar mee te stoppen.
Maar u vond het toch niet goed dat ze de problemen oplossen ? en nu zegt u dat u het normaal vindt dat ze dat gaan doen ?

3) Wat heeft Bin Laden met Irak te maken? Dacht je mss dat Bin Laden trouwens een reële bedreiging vormt voor Europa? Saddam was de olie-contracten in € aan het omzetten als ik me niet vergis. Je moet toch wel inzien dat de oorlog in Irak eigenlijk een (economische) oorlog is tegen Europa.

u had het over strategische punten...ik heb liever dat die in het bezit zijn van de VS dan van bin laden!
Dus terrorisme vormt volgens u voor europa geen bedreiging ???
wij hebben geen hoge gebouwen ofzo ? wij hebben hier geen terroristen ? zegt kleine brogel en trabelsi u iets ?
vanbasten is offline   Met citaat antwoorden