Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero
Uw Sid Lukkassen is een overspannen kwajongen die axioma op axioma stapelt en premisse op premisse. Hij heeft een stelling bedacht over theologie die al millennia gangbaar is. Goden zijn onkenbaar. Tjonge. En dan gaat hij die stelling doorvoeren op andere koepels in de metafysica en dan wordt ook politiek onkenbaar. Ach hemel. Wat mij bijzonder opvalt in al dit gebral is zijn overtuiging 'dat de mens de kroon op de schepping is met zijn unieke ziel.' Een stompzinnig uitgangspunt dat als basis moet dienen voor zijn metafysica. Darwin dacht daar anders over en Marx ook. Die ziel is lariekoek. Wij zijn zoogdieren met groot brein. Maar dat garandeert niet dat het redelijk is. Dat blijkt hier maar weer. Daar zijn geen pillen voor. Als je een klap van een molenwiek hebt gehad dan ga he meta-logica uitkkramen.
|
Miaauw miaauw namastiaauw Gemanifesteerde ATMA, Micro Nano Godheid, Piero
1) Ok maar Sid Lukkassen heeft toch niet helemaal ongelijk??? Hoeveel procent van zijn teksten is Fictie, of totale onzin, pure idioterie, waanideeen???
Je kan hele of halve, deelzin voor zin scannen in elke tekst of hele boek:
n % onzin, en (100-n) % geen onzin.
abjecte, Idiote Abstracties: 100 % ONZIN hahha haha
ik heb ergens een boek van Sid Lukkassen denk ik.
2) Nu werk ik met een harder metafysica model om dit taaie thema dus exacter uit te werken, Strakke Multispectrale analyse moet het worden.
OK: feitelijk is elk mens een natuurlijk geboren, naakte NARCIST ok