Los bericht bekijken
Oud 25 januari 2024, 11:47   #7
Oma
Europees Commissaris

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
De 'heisa' over de E3 cartoon.

De betreffende gemeenschap heeft er geen problemen mee.
De cartoonist heeft er geen problemen mee.
De organisatie heeft er geen problemen mee.
Voor zover ik weet heeft WvA er geen problemen mee.
Niemand in mijn omgeving heeft er problemen mee.

Maar een stel overkokende woke-heethoofden vinden weer dat lachen absoluut not done is en mengen het citroensap met de azijn.

Tot hier toe geen probleem maar...

De organisatie gaat zich nadien verontschuldigen en de cartoon verwijderen!?!

Huh?

Laat die toch gewoon staan en zeg tegen dat woke-gepeupel dat ze zichzelf gaan fucken.
Bepalen die nu voortaan ook al met wie er met wie er niet gelachen mag worden?

't Begint mijn strot uit te hangen.

En nogmaals; dat zij er problemen mee hebben is hun zaak maar dat de rest daar blijkbaar nog rekening mee houdt ook gaat mijn pet te boven.
Wanneer roept er eindelijk eens iemand :"Fuck off" tegen die bende?

En't ergste van al: de media voedden die waanzin door artikels koppen te gevan met daarin woorden als "wansmakelijk", "controversieel", "ophefmakend",...
Enkele mensen van die betreffende gemeenschap hebben er wel degelijk problemen mee, vandaar ook hun protest.

Maar het is inderdaad onnozel om een cartoon te verwijderen omdat er enkelen van die LGBTQ gemeenschap een cartoon om te lachen een persoonlijke belediging vinden waardoor zij voor de hele maatschappij willen bepalen waarmee gelachen mag worden.

Maar dat geldt ook voor islamietjes met lange tenen, die hele meute reli-fanaten willen wel voor de hele wereld en door terreur aanslagen bepalen met wie en wat er nog gelachen mag worden.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Shit zeg: leven we voort in een samenleving waarin zo'n cartoon (CARTOON eh!!!!) als "wansmakelijk" wordt beschouwd?

En ondertussen maar mekkeren op moslims als die roepen dat we niet met Allah mogen lachen... We zijn geen haar beter.

Shit zeg: leven we in een samenleving waarin een (satirisch) cartoon (CARTOON eh!!!!) als "provocatie en belediging van islam" wordt beschouwd?

"We zijn geen haar beter"?? Spreek voor jezelf.

Het is idioot en onzin om het verwijderen van 1 cartoon voor enkele LGBTQ-ers te vergelijken met moslim terreur aanslagen voor een hele groep reli-idioten.

Moslims roepen niet alleen dat we niet met cartoons van hun pedo-profeet en islam mogen lachen, die plegen daarvoor zelfs aanslagen en vermoorden cartoonisten of ben je Charlie Hebdo en ook Salman Rushdie, die al jaren moet vrezen voor zijn leven en al aanslagen overleefd heeft, al vergeten?
En dat is dan niet enkel door persoonlijke belediging maar voor hun achterlijke islam geloof en alle islam-gelovigen.
Daar is een cartoon verwijderen voor een beledigde LGBTQ-er maar klein bier tegen.