Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten
Ja, maar er zijn nog wel andere problemen. Wanneer zo’n bank een andere overneemt, die haar eigen kaartlezers had, dan zou de nieuwe bank ook op het ogenblik van overname automatisch in een nieuwe kaartlezer moeten voorzien (lees: versturen)voor de klanten van de oude bank die internet bankieren. Dat doet Fortis niet. Ge moet die kaartlezer aanvragen.
En als die er is , moet de app voor die nieuwe lezer ook werken. Hetgeen nu bij de overstap naar Fortis niet altijd het geval is, zo heb ik vernomen.
Een bijkomend vervelend iets is dat ge al de opgeslagen rekeningen waarop ge ooit hebt gestort (rekeningnummers, adressen) kwijt zijt. Alles moet van nul af aan opnieuw worden opgebouwd en ingegeven. Tenminste zo heb ik het begrepen.
Het komt uiteindelijk allemaal wel in orde maar het is voor vele mensen een hoogst ambetante zaak . Het gaat hier om ongeveer 1 miljoen klanten.
|
allee uw betaalhistorie kwijt, ...
Dat is toch maar gewoon een kwestie van een database goed importeren, ik zeg niet dat dat gemakkelijk is, dat is iets anders,