Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach
Heel het continent is geel ingekleurd. Binnen elk land en elke stad heb je zones waar je beter niet gaat. Uiteraard weet je dat op voorhand als je reist toch? De situatie in Colombia is merkelijk verbeterd de laatste tijd. Trouwens ook die reisadviezen zijn met een.korrel zout te nemen. Net als de vaccinatie adviezen conservatief. Maar ik zou ú aanraden uit heel dat continent weg te blijven. Laat dat maar aan andere mensen over.
En Pedro is goed bezig. Zowel voor de vrede in eigen land and internationaal. Er zijn meer leiders nodig die hun mond durven open te trekken en door de westerse propaganda in staat zijn heen te kijken. In feite bewijzen ze ons als gepeupel in dat westen een dienst.
|
Als ik sterf wil ik daar zelf over beslissen , niet als Colombiaans crapuul daar over beslist. Heb echt geen onweertaanbare drang in een land te gaan waar ik extreem beperkt ben op gebied van veiligheid. In Azië ben ik in het verleden echt wel roekeloos geweest in bepaalde situaties maar die Zuid Amerikaanse toestanden lijken me nog een niveau hoger.
Ik heb trouwens geen behoefte aan drugs of in dat milieu te evolueren.