Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Big F geeft het goed weer.
Als u uw eigen handleiding al niet "zorgvuldig beheren" kan noemen.
In het kort, en het is een herhaling van de eerdere argumenten.
Ge moet al goed plannen, tijdsschema's en locaties op voorhand vastleggen wil ge met en EV op lange trip vertrekken, en dan ben je nog steeds overgeleverd aan het toeval.
Werken de geselecteerde laadpalen wel naar behoren?
Staat er geen rij wachtenden voor u. Is de peperdure snelwegkoffie wel te drinken?
Ik hou een oogje in't zeil op de bedrijfs EV/hybride-parking -ik wandel daar toch dagelijks voorbij-.
Sinds de laatste update van de software, is het maar 2 of 3 laadpalen per week die een harde reset nodig hebben, en zo'n 2 keer per maand dat een technieker van Blue Corner die een module of kaart in zo'n paal mag komen vervangen.
En tot nu toe heb ik de hoofdzekering van dat hele park toch al 3 keer mogen aanzetten. Maar da's op 1 jaar tijd.
En die 500A zekering gaat eruit als de software te traag (of niet) de laadpalen overschakelt van 11Kw naar 5 kw bij teveel 11KW aanvragen. (de gebruikers mogen kiezen hoe snel ze hun wagen geladen willen zien. 11 of 5 kw)
Ook is het verbazingwekkend hoeveel mensen geen stekker kunnen bedienen... En de VAG groep laadkabels gaan gemakkelijk stuk...
|
Dat is toch niet normaal dat ge om de 15 dagen minstens 1 print moet komen vervangen in zo een paal en er minstens 2 een reset nodig hebben per week.