Los bericht bekijken
Oud 14 februari 2024, 22:58   #5
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ons achterlijke beleid staat versteld dat er op straat drugs worden verkocht Wat is ons beleid toch slim In 90 % van de gevallen gaat het over cannabis.

Fred zou zeggen maak dan wat coffeeshops naar model van straks de halve wereld dan kunnen die liefhebbers van wiet gewoon hun spul in de winkel gaan kopen. In Thailand is in ieder stadje een wietwinkel. Daar staan helemaal geen dealers op straat wiet te verkopen. Ook in de VS Canada enz enz is dat probleem al lang opgelost

Een zatlap gaat toch ook gewoon naar de winkel om zijn fles vodka te kopen. En een zenuwpees gaat toch ook gewoon met zijn voorschrift naar de Apotheek voor zijn benzo's.

Gaan ze nu onnozel blijven doen voor een plantje

Legaliseer dat en dan kan je je een pak meer bezighouden met de echt gevaarlijke drugs ipv je tijd te verliezen om achter wat kwieten te lopen met een balletje hasj tussen hun pak toebak

https://www.hln.be/binnenland/kijk-j...pel~a2c265f9b/
Probeer verder anderen te overtuigen. Want dat is je goed recht.
Maar ik heb mijn politiek standpunt daarover en ik blijf andere mensen te overtuigen dus van het tegengestelde.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden