Los bericht bekijken
Oud 16 februari 2024, 01:31   #134
Adam Smith
Minister-President
 
Adam Smith's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2007
Locatie: Brabant, NL, EU
Berichten: 5.907
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Wat mij betreft zijn de milieubelastingen voor het houden van huisdieren en dergelijke zoals paarden, ezels, lama's, volières, duivenkoten, herten en pony's te laag.
Te laag? Bent u een communist ofzo?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Ik vind ook dat men een brevet dient voor te leggen en er een voorafgaande inspectie er plaatse dient met gezinsanalyse te gebeuren alvorens men een brevet krijgt voor het houden van huisdieren of houden van andere dieren.
Hier ben ik principieel tegen, enkel na een overtreding zou dit voor toekomstige gevallen wel kunnen werken.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
De tijd dat mijn stratier op de buiten vrij mocht rondlopen zijn voor mij melancholische herinneringen. Die buiten van toen is nu te oververkaveld er er wonen daar nog amper mensen met voeling voor het leven op de campagne.
Dus? Omdat een minderheid dit niet snapt, moeten we onze gebruiken en tradities opgeven? Laat hen zich ook maar aanpassen, mensen met huisdieren en andere dieren houden voor de grote meerderheid ook rekening met hen.
__________________
  • "Es wird niemals so viel gelogen wie vor der Wahl, während des Krieges und nach der Jagd." Otto von Bismarck
Adam Smith is offline   Met citaat antwoorden