Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DIBO
'k snap totaal niet dat ge zo'n vraag stelt. Jaloers??!
Gepensioneerde verpleegster is veel beter opgeleid en heeft veel meer ervaring en vakkennis dan een medisch secretaresse, laat staan een doorsnee telefoniste. En als gepensioneerde in Spanje gaan wonen geeft blijk van gezond verstand, die staat 's morgens al direct goedgezind op door de blauwe hemel en stralende zon. Het enige waarbij je geen empathie (wel leedvermaak) kan verwachten is, als je belt om je afspraak te verplaatsen omdat je er toch niet kunt niet doorgaan met zo'n ellendig weer.
Wat te denken van corporate organisaties die hun helpdesk verplaatsen naar Roemenië tot zelfs Indonesië, met 'telefoonbeantwoorders' die niks van het onderwerp kennen en je met een quasi onverstaanbaar vreemd accent te woord staan. 
|
Integendeel. Ik vind dat een goede evolutie.
Maar sommigen zijn nogal tegen. Ze vinden dat die verpleegster haar pensioen en bijverdienste zou moeten spenderen in de belzieke economie.
Afijn, dat moesten we besluiten bij de discussie dat de Lijn zo ook iets had met de bestellingen van de flexi-bussen vanuit Barcelona.
Nu zie je dat simpele verpleegsters ook zo kunnen werken, en helpen bij toestanden van artsentekorten hier in Vlaanderen.