Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI
Uw cellen regeneren om de x jaar dat ge op den duur een volledig vernieuwde mens zijt, letterlijk.
Door te vasten herstelt ge dat proces en regenereert ge reiner.
|
Dat proces behoeft helemaal niet geregeneerd te worden, want het gaat vanzelf.
Citaat:
Het brood van Ezechiël wordt dagelijkse kost hier, maar dan wel met beleg, avondeten en circa 2L water met cirtroenzeste.
En ik heb eens onderzocht welke kruiden toegepast worden in de Bijbel. Ik stockeer ze systematisch. Zelfs elke dag rauwe honing. Ook ga ik enkel reine dieren eten. Chocomelk van rauwe/pure cacao en geitenmelk. En veel heel veel vis. Zalm van Alaska, sardienen en makreel. Zelfs wijn is aanbevolen, maar ik ga gewoon druiven fermenteren en dat alcoholpercentage zal zo laag zijn dat het niet eens merkbaar is.
Er is voldoende voorzien om geen honger te lijden. Maar soms hebt ge zoveel slechte stoffen opgedaan dat ge er eens van moet reinigen.
Als men dan het lichaam terug voedt, voedt ge dat best rein.
Ge moet dat niet doen zoals Ezechiël natuurlijk, maar diens brood is wellicht het gezondste brood dat je kan hebben. En dat vereist eigenlijk weinig werk.
|
Ieder zijn eigen hobby, maar vasten is niet goed (het is zelf kwellerij) en de moderne tijd vraagt de mensen wel zo gezond mogelijk te eten.
Maar een gezonde geest behoort daarbij en dat is mijn atoomtheorie.