Los bericht bekijken
Oud 1 maart 2024, 14:47   #105
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Akkoord maar dan wel op voorwaarde de toegestane snelheden realistisch zijn. Dat is hier heel zelden het geval zonder nog maar te spreken over de Chaos aan verkeersborden. Om een koffie te gaan drinken een 7 tal km van bij mij moet ik eerst 30 dan mag ik heel even 50 dan weer 30 plots 70 en dan staat er opeens nog een verkeersbord met een doorstreepte 30. En dan heb ik het even niet over de half neerhangende verroeste verkeersborden die er al paar jaren zijn blijven staan omtrent wegenwerken die nooit hebben plaatsgevonden....

Belgie is een Vuilbak zo simpel is het en dat besef ik maar al te goed van zo gauw ik 100 meter voorbij de grens ben wanneer ik terug kom uit een ander land.

Ga je eens vergewissen in Duitsland hoe het moet.
Daarstraks nog in een straat een bord tegengekomen (pas geplaatst denk ik) waar een groen figuurtje een bedanking geeft omdat men daar 30km/u bolt... (en dat is niet aan een school of aan een ziekenhuis

Laatst gewijzigd door Universalia : 1 maart 2024 om 14:49.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden