Los bericht bekijken
Oud 5 maart 2024, 22:37   #29
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 43.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Hij zal niet gedacht hebben dat zijn stagemeesteres ne pik op hem had he
Dat manneke had kunnen bijleren in het corrupt zijn. Alle begin is moeilijk en eerlijk gezegd, ge zou toch niet verwachten dat uw stagemeesteres op zoek gaat gaan naar wat ge opgezocht hebt en zich op de hoogte zou houden van de examenvragen die gevallen zijn he. Daarvoor moet ge al een tang hebben die U echt bij uw ballen wilt knijpen. Ge vraagt U af wat em haar misdaan heeft...
Ja, haar eens gevraagd hem ne koffie te brengen van aan t machien zeker, ... die vlegels van tegenwoordig, kennen geen respect meer he.

Of stagemeesteres die nog een eike te pellen had met een van die 3 magistraten, wie zal het zeggen. Of gewoon iemand met een doorgedreven gevoel voor eerlijkheid (maar waarom is die dan advocaat geworden... ? ) We zullen het wellicht nooit weten tenzij het opeens een oud lief van Pa of Ma bljikt te zijn

Langs ne kant ik kan het wel verstaan hoor, zo een arrogant krapuuleke, mijn pa en ma dit en dat, ... en dan merkt ge een abnormale score voor een middelmatige intelligentie, . hij had bij mij het spek ook aan zijn kloten.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden