Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele
Omdat rijbereik bijna nietszeggend is, men kan immers bijladen.
|
Dus omdat er het instapmodel van de model 3 is, rijden er geen zwaardere modellen van de 3, S, X, e-trons, Rivian, F-150, Mustangs, ... rond die een pak meer wegen dan dit instapmodel van de model 3 dat je met een kersenpluk wil koppelen aan die BMW?
Citaat:
Bovendien staat de gemiddelde BEV altijd minder lang stil langs de kant van de weg om bij te laden dan een ICE tankt. Anders legt ANWB het wel eens uit.
En uit het laadonderzoek Nederland: https://www.rvo.nl/sites/default/fil...k%207-9-23.pdf
Hoeveel benzinerijders tanken 0 keer of 1 keer per maand? Bij BEV is dat 63%.
|
Wat heeft dat er nu mee te maken?
Ja, want ADAC overziet alle pannes over de hele wereld en hebben een apart lijntje voor afgebroken draagarmen in de pannenstatistiek, nietwaar?
Die duizenden afgebroken draagarmen bij Tesla zijn uiteraard leugens nietwaar?
https://www.reuters.com/investigates...ng-suspension/
Daarmee zijn niet alle mogelijke biases uitgesloten he.