Los bericht bekijken
Oud 6 maart 2024, 04:41   #14
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 16.402
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Omdat rijbereik bijna nietszeggend is, men kan immers bijladen.
Dus omdat er het instapmodel van de model 3 is, rijden er geen zwaardere modellen van de 3, S, X, e-trons, Rivian, F-150, Mustangs, ... rond die een pak meer wegen dan dit instapmodel van de model 3 dat je met een kersenpluk wil koppelen aan die BMW?

Citaat:
Bovendien staat de gemiddelde BEV altijd minder lang stil langs de kant van de weg om bij te laden dan een ICE tankt. Anders legt ANWB het wel eens uit.

En uit het laadonderzoek Nederland: https://www.rvo.nl/sites/default/fil...k%207-9-23.pdf


Hoeveel benzinerijders tanken 0 keer of 1 keer per maand? Bij BEV is dat 63%.
Wat heeft dat er nu mee te maken?

Citaat:
Hier vind je er voor een Dacia: https://www.originalcarparts.nl/daci...ter-6001998311


Tiens, daar heeft ADAC niets van gemerkt in zijn pannenstatistiek, dus leugens.
Ja, want ADAC overziet alle pannes over de hele wereld en hebben een apart lijntje voor afgebroken draagarmen in de pannenstatistiek, nietwaar?

Die duizenden afgebroken draagarmen bij Tesla zijn uiteraard leugens nietwaar?

https://www.reuters.com/investigates...ng-suspension/

Citaat:
ADAC pannenstatistiek al gelezen?
Daarmee zijn niet alle mogelijke biases uitgesloten he.
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill

Laatst gewijzigd door hamac : 6 maart 2024 om 04:41.
hamac is offline   Met citaat antwoorden