Los bericht bekijken
Oud 7 maart 2024, 11:06   #3714
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 28.147
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Inderdaad, Jezus heeft geleden, en verdomme alle bureaucraten die proberen iemand in een hokje te duwen. Verdomme jullie allemaal. Ik zal het nog eens zeggen: Verdomme jullie allemaal.

Of je nu een bureaucraat bent bij de HVW, de CM, een psychiater, of een andere psycholoog: VERDOMME JULLIE ALLEMAAL. Behalve die psychiater, waarvoor werken die pestkoppen eigenlijk? Voor een salaris van 2K per maand? Ze mogen zich trots voelen omdat ze mensen kwellen met dat mini-loontje en ze richting criminaliteit duwen. En de politie en alles eromheen mogen zich trots voelen omdat ze bevelen opvolgen, onschuldigen doden en bestraffen met coronamaatregelen, allemaal omdat een bende onverkozen fascisten op tv de massa tegen elkaar opzet.

Verdomme jullie allemaal. Ik ga niet eens moeite meer doen, maar gewoon zeggen wat ik te zeggen heb; of denk je nu echt dat ik belastingen ga betalen voor dit alles?

Ze zijn ALLEMAAL de dood waardig en beseffen niet half hoeveel zich organiseerden tegen dat doel.
Alleen Cufi is goed.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden