Los bericht bekijken
Oud 8 maart 2024, 04:42   #579
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 19.216
Standaard

Actiegroep die al vaak SUV’s viseerde in Gent, slaat nu ook toe in Berchem

Ik kan me niet vinden in het beschadigen van andermans eigendom maar in dit geval werden de banden gewoon afgelaten en niet kapot gestoken dus

Onbegrijpelijk hoe mensen voor al maar bredere auto's gaan alsof we hier in de VS leven met ruimte zat en brede rechte straten. Laatst stond het hele verkeer op een tweerichtingsstraat stil omdat niemand er in slaagde een enorme tesla te kruisen ... ook werd ik al eens door een truttemie de riool ingereden omdat er anders geen plaats was voor haar enorme SUV waarbij ze me nog aankeek alsof het aan mij lag. Dat achterlijk ding dacht voorzekers dat ik met mijn fiets niet in de smalle eerichtingsstraat mocht maar er stond wel degelijk duidelijk een bord dat me dat toeliet. Het was haar ego en achterlijkheid die de straat te smal maakte. Mensen die in SUV's de binnensteden inrijden zijn geen normale denkende levende wezens maar handpoppen van de reclamemakers, levende lijken, automaten.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

De islamieten zijn de kolonisatoren.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden