Los bericht bekijken
Oud 16 april 2005, 13:15   #10
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Feiten niet onder ogen willen zien, is nog heel wat anders dan een volk uitmoorden.
Wie heeft iets anders beweerd?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Wanneer censuur wordt toegepast, zal er uiteraard nog meer twijfel rijzen.
Vroeger stelde ik de holocaust op geen enkele wijze in vraag.
Nu er van overheidswege krampachtig en met fascistoïde middelen een waarheid opgedrongen wordt, begin ik toch ook te twijfelen.
Ik bestond immers niet in die periode, en een deel van de kritische bronnen wordt mij verboden. Dat wekt enorme argwaan op.

Voor evidente prietpraat haalt een normaal mens de schouders op.
Als revisionisme en negationisme zo heftig en krampachtig bestreden worden, dan vraag ik mij sinds kort af, of de overheid iets te verbergen heeft omdat ze zich zodanig intensief moeit met wat doorgaans als belachelijke onzin gedoodverfd werd..........
Maar Supe®Staaf, als u vreest dat de overheid wat te verbergen heeft kan u toch op het Internet alle 'onderzoek-sites' van de negationisten probleemloos raadplegen.
Zo kan u zelf bepalen welke diepe waarheden de antinegationisme-wet probeert te bestrijden.

Dat u "voor evidente prietpraat" uw schouders ophaalt wil ik best geloven.
Anderen hechten echter veel waarde aan wat u evidente prietpraat noemt. Lees maar sommige posts op dit forum.

Op mijn vraag over het waarom van het negationisme (Nazi's en Turken) gaat u niet in. Aan de wet zelf ligt het alvast niet.

Laatst gewijzigd door Firestone : 16 april 2005 om 13:16.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden