Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak
Becijferen is mooi.
Maar je cijfers laten natellen door een strenge onafhankelijke instantie, dat pas echt mooi.
|
Dat is zo.
Citaat:
Verder zitten er wel een paar onmogelijke dingen in. De werkloosheid laten eindigen na 1 of na 2 jaar, dat lijkt me iets te mooi om realiteit te kunnen worden.
|
Het is een plan in aanloop naar verkiezingen. Wie tegen PRO deze doelstelling is, weet nu voor wie te kiezen. Wie CONTRA is ook.
Hoe groter het stemmenaantal/zetelaantal van de partij die dit beoogt, hoe meer kans dat het zal doorsijpelen in het komende regeerakkoord.
Citaat:
De perequatie van de pensioenen voor de ambtenaren ... hoogstens wat temperen denk ik.
|
Neen, die zelfbediening van de ambtenarenkaste moet stoppen. Die uitzuip-mentaliteit ten koste van de Belgische belastingbetaler moet op de schop.
Opnieuw : wil je dat de kiezer moet blijven opdraaien voor die uitzuip-politiek ten voordele van de ambtenarij : stem dan NIET voor de liberalen. Wil je dat dat profitariaat stopt, dan weet je op wie te stemmen hee.
Citaat:
Maar ok, 't is een basis om onder leiding van De Wever een kernkabinet te starten.
|
Er komt alleen een volwaardige volgende regering, geen onzin van beperkte kabinetten.
Citaat:
Het beste voor het leste: ik snoep wel van de afschaffing van senaat en politieke provincie.
|
Twee trivialiteiten, maar goed, als Schoofken daarvoor blauw wil stemmen is dat uiteraard heel goed.