Los bericht bekijken
Oud 9 maart 2024, 12:38   #5
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Becijferen is mooi.
Maar je cijfers laten natellen door een strenge onafhankelijke instantie, dat pas echt mooi.
Dat is zo.

Citaat:
Verder zitten er wel een paar onmogelijke dingen in. De werkloosheid laten eindigen na 1 of na 2 jaar, dat lijkt me iets te mooi om realiteit te kunnen worden.
Het is een plan in aanloop naar verkiezingen. Wie tegen PRO deze doelstelling is, weet nu voor wie te kiezen. Wie CONTRA is ook.

Hoe groter het stemmenaantal/zetelaantal van de partij die dit beoogt, hoe meer kans dat het zal doorsijpelen in het komende regeerakkoord.

Citaat:
De perequatie van de pensioenen voor de ambtenaren ... hoogstens wat temperen denk ik.
Neen, die zelfbediening van de ambtenarenkaste moet stoppen. Die uitzuip-mentaliteit ten koste van de Belgische belastingbetaler moet op de schop.

Opnieuw : wil je dat de kiezer moet blijven opdraaien voor die uitzuip-politiek ten voordele van de ambtenarij : stem dan NIET voor de liberalen. Wil je dat dat profitariaat stopt, dan weet je op wie te stemmen hee.

Citaat:
Maar ok, 't is een basis om onder leiding van De Wever een kernkabinet te starten.
Er komt alleen een volwaardige volgende regering, geen onzin van beperkte kabinetten.
Citaat:
Het beste voor het leste: ik snoep wel van de afschaffing van senaat en politieke provincie.
Twee trivialiteiten, maar goed, als Schoofken daarvoor blauw wil stemmen is dat uiteraard heel goed.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden