Discussie: Fiets terreur
Los bericht bekijken
Oud 9 maart 2024, 18:38   #2
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 19.001
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Het begint stilaan de spuigaten uit te lopen met dat fietsgedoe. Dat zijn tegenwoordig geen fietsers meer maar race piloten

Vanochtend nog. Moet bij mij de straat naar beneden. Ik mag daar 30 maar reed al 40 op mijn teller. Komt er natuurlijk zo een Speedelec die me rechts inhaalt aan volgens mij wel 60

In Antwerpen is het al helemaal een gekkenhuis geworden. Op 10 tweewielers alsook steps zijn er 8 die geen enkel verkeersreglement lijken te moeten volgen. Blijkbaar moeten alleen nog automobilisten zich houden aan het verkeersreglement.

https://www.bruzz.be/actua/mobilitei...elkaar-op-2024
Ik ervaar dat helemaal anders. Volgens mij ken je gewoon de verkeersregels niet. Dat heb ik al wel meer gemerkt bij autodebielisten. Vandaag stonden ze weer ettelijke keren aan te schuiven los over kruispunten (neen dat mag ook niet op T-kruispunten bende mongolen), pinkten niet bij het afslaan, kenden geen voorrang van rechts, reden nog snel even door het rood, voerden onrechtmatige manoeuvres uit, sloegen zonder kijken of zonder medelijden de deur open kant fietspad, ... de enige fietser die ik iets onregelmatigs heb zien doen was er eentje zonder lichten vanochtend om een uur of half vijf. Dat is een fietser die in de fout ging tegen een tientallen autodebielisten. Op één dag (13 km) allemaal tegengekomen in Antwerpen! De uitlaat naar binnen nu !!
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

De islamieten zijn de kolonisatoren.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden