Discussie: Fiets terreur
Los bericht bekijken
Oud 9 maart 2024, 20:29   #5
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.893
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Ik ervaar dat helemaal anders. Volgens mij ken je gewoon de verkeersregels niet. Dat heb ik al wel meer gemerkt bij autodebielisten. Vandaag stonden ze weer ettelijke keren aan te schuiven los over kruispunten (neen dat mag ook niet op T-kruispunten bende mongolen), pinkten niet bij het afslaan, kenden geen voorrang van rechts, reden nog snel even door het rood, voerden onrechtmatige manoeuvres uit, sloegen zonder kijken of zonder medelijden de deur open kant fietspad, ... de enige fietser die ik iets onregelmatigs heb zien doen was er eentje zonder lichten vanochtend om een uur of half vijf. Dat is een fietser die in de fout ging tegen een tientallen autodebielisten. Op één dag (13 km) allemaal tegengekomen in Antwerpen! De uitlaat naar binnen nu !!
Ik zie fietsers bijna nooit stoppen voor het rode licht...beetje vertragen wat observeren en dan hup doorrijden. Ik zie fietsers niet zelden op straat rijden daar waar een fietspad is. Ik zie fietsers bijna altijd sneller rijden dan de toegelaten 25 km/u op vele fietspaden. Ik zie fietsers over zebrapaden rijden terwijl ze dan helemaal geen voorrang hebben. Ik zie met de regelmaat fietsers de weg afsnijden langsheen een voetpad.

Dat tweewielers en steppers zich vogelvrij voelen en weten dat ze een pak minder kans lopen te worden beboet moet ik en de meeste andere mensen alle dagen vaststellen. Vanwaar komt die veelgebruikte en lang gebruikte term wielerterroristen soms vandaan ??? Waar rook is is vuur zeker


Houden deze zich misschien aan het reglement ?

https://www.bruzz.be/actua/mobilitei...elkaar-op-2024

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 9 maart 2024 om 20:38.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden