Los bericht bekijken
Oud 11 maart 2024, 19:23   #75
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ik ook.

De keuze is tussen cordoniseren, of extermineren. Ik kies rationeel voor het eerste, al voel ik empathisch veel sympathie voor het tweede.

Daarvoor is er enkel oplossing 1, dus lijkt het me niet aangewezen als verdediger van die kliek om daarop aan te sturen.

Speelt allemaal geen enkele rol, djimi. In 2024 out of the blue komen meesmuilen over 'zeg mij eens wat er verkeerd of gevaarlijk is aan de fascisten' is geleuter. Het VP heeft +30 jaar geleden reeds die infectie naar de zijkant gewezen, en in de daaropvolgende drie decennia heeft het Blok ons enkel in ons gezicht zitten uitlachen en hun racistische ideologie voort gebruikt om stemmetjes te winnen.

Zonder nieuwe antwoorden, blijft een vraag van toen even relevant nu.

Gewoon doen alsof er nu 'iets nieuws' is, en de originele vraag van toen herhalen, is van een onnozele futiliteit waar enkel morons op in willen gaan.

Ik ook.

Ik doe dat eenvoudigweg via het kieshokje om de vijf jaar. ZO ingewikkeld is dat toch niet hee djimi...

Moeilijk te zeggen, al blijf ik optimist tot in de kist

Liever vandaag dan morgen, maar wat heeft dat met de neo-nazi toestanden van het Blok te maken?

Toen ik nog veel jonger was, gingen Blokbusters met de goedkeuring van Louis Tobback op het probleem kloppen.

Iemand vond het nodig terminologie uit de biologie te introduceren om te proberen het probleem weg te krijgen.

Een tijd later wilde er ene met een grote mond afgerekend worden op z'n succes in de electorale strijd tegen het probleem.

Nog later stond er alwéér een klaar om er dit keer met kwakzalverij en potjeslatijn voor te zorgen dat er geen probleem meer zou zijn.

Onlangs nam een jonge belofte het op zich zélf ook voor probleem te spelen.

Maar toch ging het oude probleem niet weg.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden