Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinful246
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Hufters zeggen jullie... Als je dan "wij altijd" zegt, dan zegt dat heel veel over de waarde van je argumenten...
|
Niet in mijn post. Zo lang jij respect voor mij hebt, heb ik dat ook voor jou.
Och ja, junk en drugskop zijn ook geen lieve woordjes he. Dan is hufter nog vrij miniem.
|
Niet in mijn post. Zolang jij respect hebt voor mij enz enz...
Trouwens, junk betekent gewoon drugsverslaafde, dus is hufter wél erger, ma soit, daar over discussiëren lijkt me niet erg zinnig.
Citaat:
Waar hebben pro`s trouwens gescholden?
|
Hufter dus (© 2003 democratsteve, met zo 'n naam mag je wel een beetje respect verwachten voor de andere)... Daar heeft u niet over gelezen, want u antwoordde er al op, doe dus niet of uw neus bloedt.
Citaat:
"Hufters" is niet wat je noemt een vriendelijke aanpreking.
|
Inderdaad...
Citaat:
Ook nog geblowd dan. Tiens wat merkwaardig dan dat alles zo goed op zijn pootjes is beland.
|
Misschien omdat ik *GESTOPT* ben??? Kedenk kedenk, 't is weer moeilijk vandaag...
Citaat:
Trouwens zo ganse dagen in de kwikdampen hangen is ook niet zo gezond zeker?
|
Bwah, dat valt wel mee. Uit ecologisch onderzoek blijkt de kwikintoxicatie te waarloosbaar te zijn.
Citaat:
Je ontkent het misschien niet. Maar je wil er zeker ook niks aan veranderen en biedt ook geen alternatieven. Wat er ivm cannabis dan nu precies moet veranderen zeg je ook niet.
|
Bwah, risicovrij ga je het niet krijgen, en ik vrees ook een beetje dat het niet alleen bij cannabis zal blijven. Binnenkort staan de heroïnegebruikers ook daar om hun spul te legaliseren, en dat is geen overdrijving. Herinner je je Frans Lozie in 1999?
Citaat:
Ik ontken ook niet dat roken schadelijk is voor de longen. Maar doe niet alsof gezond leven voor de mensen het belangrijkste is.
|
Aha, nu zijn we al een stap verder. Je geeft eindelijk toe dat cannabis schadelijk is voor de longen. Misschien is dat idd niet hét hoofddoel van de mensen om gezond te leven, maar die mensen die voor de Eigen Roes Eerst gaan, belasten wel de maatschappij er mee. En ik ken weinig mensen die liggen te preutelen van de longkanker die geen spijt hebben dat ze gerookt hebben (ja, ik kom met die mensen in contact). Achteraf natuurlijk...