20 maart 2024, 07:40
|
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland
Ik stem in juni voor Vlaams Belang.
- het is de meest Vlaamsgezinde partij
- de partij is het meest tegen de woke-dictatuur
- de partij is tegen het gestook van de EU en de NAVO om een derde wereldoorlog uit te lokken tegen Rusland
- de partij steunt onze Vlaamse landbouw
- de partij is het meest conservatief op ethisch vlak
- de partij is ook sociaal eonomisch meer een sociale koers gaan varen, wat positief. Geen neoliberalisme bij Vlaams Belang
|
Ik stem op 9 juni zeker niet VB. - Het VB is een hindernis voor de Vlaamse zaak
- De enige partij die tegen woke is, is de N-VA, lees het boek van De Wever eens, daar kan het VB nog een puntje aan zuigen.
- Het VB heeft inderdaad zeer nauwe banden met Rusland, fijn dat u dat nog eens bevestigd.
- De partij steunt de Vlaamse landbouw helemaal niet. Dank zij het decreet is het terug mogelijk om vergunningen uit te reiken, kijk maar naar de nieuwe schapenstal (100 schapen) waar een vergunning voor gegeven werd. Zonder dat decreet was dit zelfs niet mogelijk. Kijk hoe Zuhal ingaat tegen de Europese richtlijnen, ze heeft die Hollander een paar keer te kakken gezet. Door borden in de tuinen te zetten steun je de boeren niet, je hitst ze gewoon op.
- Ik denk dat de N-VA op Ethisch vlak de juiste koers vaart. Zeker met Valerie van Peel, die we nu helaas kwijt spelen.
- Dat schreef ik reeds, alleen moet dat allemaal betaald worden, zelfs in een onafhankelijk Vlaanderen moeten de rekeningen kloppen. Met het VB aan het roer vrees ik voor onze Vlaamse welvaart.
|
|
|