Los bericht bekijken
Oud 20 maart 2024, 13:00   #19
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StV Bekijk bericht
"Ge zit hier af te geven op vaccins en hun mogelijke bijwerkingen"
Je moet niet in uw gat gebeten zijn hé
Ik geef helemaal niet af op vaccinS.

Waar ik wel op af geef zijn die psychopaten en hun wappie volgers, die het idee hadden een experimenteel "vaccin" door heel de bevolking te willen jagen voor een viruske met een IFR van amper 0,5% (tijdens de hoogdagen) en waarbij de gemiddelde leeftijd van de slachtoffers 83 jaar was. 1,5 jaar hoger (!!!!) dan de gemiddelde levensverwachting in BE.

Op die idioten die beweerden dat men enkel groepsimmuniteit zou krijgen door vaccineren en de nog grotere wappies die dit geloofden.

Op die kwakzalvers die beweerden dat een vaccin de enigste manier zou zijn om ervan af te geraken, wetende dat een coronavirus de meest muterende virussoort is die men kent (om de 2 maand zo ongeveer) en de wappies die dit geloofden

Op die gevaarlijke totalitaire zotten die beweerden dat iedereen een vaccin moest nemen anders werkt uw vaccin plots niet meer en de wappies die dit geloofden.

Op die pathologische smerige leugenaars die beweerden dat het covid-vaccin 100% veilig & 95% .. 80% .. 70%... euh met -tig boosters efficiënt is en de achterlijke wappies geloofden het

Op die smeerlappen die nu weigeren om de oversterfte en "plotse" overlijdens van de voorbije jaren deftig te laten onderzoeken terwijl er DUIDELIJKE aanwijzingen zijn dat deze mRNA vaccin gerelateerd zouden kunnen zijn.
"Plots" (pun intended) is elke dode er niet meer één teveel...

Op zo'n zaken geef ik op wel op af ja...
Dikke 2!