Los bericht bekijken
Oud 20 maart 2024, 23:12   #1
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 76.051
Standaard Geen energiefactuur gekregen? Hoera?

Dat begrijp ik toch ook niet. Je krijgt jaren geen of een te lage energiefactuur en dan ben je verbaasd dat je toch je energie moet betalen.

Ik begrijp wel dat energiemaatschappijen hier in de fout gegaan zijn, maar je weet toch ook dat er iets niet in orde is en dat je uiteindelijk toch gaat moeten betalen.

De boete vind ik wel onterecht.

https://www.demorgen.be/nieuws/bij-f...nige~b9274128/

Citaat:
Een van de euvels die de afgelopen maanden is opgedoken, is dat de meterstand wel wordt doorgegeven maar dat de gegevens niet tot bij de leverancier geraken. “Er is momenteel een softwareprobleem bij Fluvius”, zegt Laura Clays, woordvoerder van Testaankoop. “Hierdoor hebben sommigen maanden- of zelfs jarenlang geen energiefactuur in de bus gekregen. Of een factuur die nog gebaseerd is op oude gegevens.”

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 20 maart 2024 om 23:21.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden