Los bericht bekijken
Oud 21 maart 2024, 02:41   #16
Adam Smith
Europees Commissaris

Adam Smith's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Mocht Trump de kns krijgen om terug de rol van POTUS te spelen dan zoun die Pence de eerste zijn die naar zijn jobs kon fluiten zou ik hem aanraden want ik schreef het vroeger al toen hij tot pesident verkozen was: pas nu goed op voor uw naaste medewerkers!!!

En zo geschiedde: die Pence tjah

Pence, die diende als vicepresident van Trump, zei vrijdag dat hij zijn voormalige baas niet zal steunen.
U snapt dit niet, na de Capitool bestorming? Daar heeft Trump, Pence en anderen dier voor Pence, aan de spreekwoordelijke Wolven overgeleverd.
Allicht was de professionele breuk er al eerder, maar dat er daar iets zou kunnen zijn gebroken, bij de toen politiek loyale, doch ook correcte Pence, snap ik volledig. Waar is Trump dan kwaad om, dat Pence gewoon wel de spelregels volgt.
Ik respecteer Pence juist zeer, hij volgde altijd correct zijn rol. Het is een beetje als Bush jr (even los van Irak), misschien niet jouw keus of Republikein, maar wel een correct politicus, zelfs als het je tegenstander was.
Clinton, Bush jr, en Obama, hebben wel allemaal gemerkt dat de verhoudingen daar Newt Gingrich waren veranderd. Toch was deals maken, nog deels mogelijk, maar niet zo goed als daarvoor, Trump heeft zelfs zijn eigen partij verdeeld en verlamd. Sterker er zijn echte Republikeinen, die voelen, dat hun partij is gestolen, geen Democraat en anti-Trump, allicht dat zo de Amerikaans politiek weer een keer wordt opgeschud en kampen binnen partijen gaan verschuiven.