Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
hebt gij daar ook zo last van ?
Van sommige vraag ik me dan ook nog wel af of ze uw profiel eigenlijk wel lezen, en bijgevolg eigenlijk wel weten waar ze mee bezig zijn.
En dan willen ze nog vriendjes worden ook, ...
|
Last heb ik er niet van. Ik negeer die voornamelijk. Er zijn zo'n aantal van die kantoren die blijkbaar de visser-techniek toepassen. Het net breed uitwerpen.
Alle profielen waar misschien 1 relevant woord instaat aanschrijven.
Het probleem is, voor techniekers is de zee leeggevist. De headhunters moeten al geluk hebben willen ze nog een halfdood sardientje kunnen ophalen.
Gisteren op de gekoppelde Maintenance en Pumps&Valves beurs. Een Job Wall. Een paneel van zo'n 15m lang 2 m hoog volgeplamuurd met A'tjes met jobaanbiedingen.
Elke stand waar ik me voorstelde werd er gevist: "interesse in een nieuwe job"....
En ik was er voornamelijk om te zien welke nieuwe technologie relevant voor mijn takenpakket zou kunnen zijn. Veel heb ik niet gevonden.
Veel "software" met toeters, bellen, de belofte van het simpeler te maken en neonverlichting, en ook een hoop drones/robots.
Maar bitter weinig nieuwe technologie die de bouten aandraaid, de onderdelen vervangt , reviseert of herstelt.