Los bericht bekijken
Oud 16 april 2005, 20:03   #5
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Ok, maar als je zegt dat je voor vrijheid van meningsuiting staat, moet je elke mening respecteren. Ook al strookt die niet met de jouwe. Op dit forum worden vele verschillende meningen verkondigd en enkel diegene die zwaar over de schreef gaan of die louter beledigend/kwetsend zijn, worden verwijderd.
Het bepalen van wat beledigend/kwetsend is is de bevoegdheid van de forumbeheerder. Als die van de Vlaamse Kring de post van Yann als beledigend/kwetsend ervoer dan heeft hij/zij simpelweg het recht om te verwijderen. U gaat anderen toch niet opleggen wat beledigend en kwetsend moet zijn?
Citaat:
De mening van Yann werd verwijderd omdat ze niet in het kader van de Vlaamse kring en de moderator paste.
En wat is daar mis mee? Yann betaalt noch levert prestatie om iets te kunnen eisen, het staat die Vlaamse Kring vrij om te bepalen wat hun 'kader' is...
Citaat:
Men nam niet eens de moeite om te antwoorden maar koos de makkelijke weg: het forum werd gesloten.
Ik had net voor mijn eerste post eens gezocht op het web waar die Irma Laplasse zaak eigenlijk over gaat. Ik vond een heel nest links naar LSP, Blokwatch, Stormfront, naar dit forum, zelfs van een gaysite. Duidelijk dat de hele zaak politiek uitgemolken werd en talloze malen het onderwerp van een discussie geweest is. In een dergelijke situatie kan ik goed begrijpen dat die Vlaamse Kring er geen zin in heeft.
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand

Laatst gewijzigd door Erw : 16 april 2005 om 20:05.
Erw is offline