Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF
Euh ja, u weet het blijkbaar niet maar het opnemen en het aan de leverancier doorgeven van de meterstanden is de taak van de distributeur.
U geeft uw meterstanden door aan Fluvius en die speelt ze door aan de leverancier.
Als Fluvius uw meterstanden wegens een softwareprobleem niet doorstuurt naar de leverancier kan die ook geen factuur sturen.
Ik weet niet wat daar  aan is.
|
Natuurlijk weet je dat weer niet, tis weer te moeilijk, dat was te verwachten.
Fluvius heeft momenteel, dat is NU, een softwareprobleem om de huidige meterstanden door te sturen waardoor de leverancier de volgende energiefactuur niet kan opmaken want hij heeft de meterstanden nog niet.
Dat heeft niks te maken met de vorige meterstanden van eerdere maanden of jaren die wel konden doorgestuurd worden om facturen op te maken.
Citaat:
“Er is momenteel een softwareprobleem bij Fluvius”, zegt Laura Clays, woordvoerder van Testaankoop. “Hierdoor hebben sommigen maanden- of zelfs jarenlang geen energiefactuur in de bus gekregen....."
|
Het softwareprobleem dat fluvius momenteel heeft kan dus nooit de reden zijn dat sommigen maanden- of zelfs jarenlang geen energiefactuur in de bus gekregen hebben..

Want de meterstand is van nu en voor de volgende energiefactuur en het maakt niet uit of fluvius de meterstand vandaag, morgen of volgende week pas kan doorsturen...
Dat klopt er dus NIET, snuggere...