Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove
Het begint stilaan de spuigaten uit te lopen met dat fietsgedoe. Dat zijn tegenwoordig geen fietsers meer maar race piloten
Vanochtend nog. Moet bij mij de straat naar beneden. Ik mag daar 30 maar reed al 40 op mijn teller. Komt er natuurlijk zo een Speedelec die me rechts inhaalt aan volgens mij wel 60
In Antwerpen is het al helemaal een gekkenhuis geworden. Op 10 tweewielers alsook steps zijn er 8 die geen enkel verkeersreglement lijken te moeten volgen. Blijkbaar moeten alleen nog automobilisten zich houden aan het verkeersreglement.
https://www.bruzz.be/actua/mobilitei...elkaar-op-2024
|
Elektrische moteurs hebben net als vreemdelingen hebben voor nepjobs, bij de nazi's door hun Oorlog tegen brandstofmotoren voorlopig een Speciaal Statuut Alles Mag.
Een voertuig met een motor is een motorvoertuig. Of er nou pedalen of niet aanhangen, of je op een plank staat, maakt niet uit, je gaat sneller dan je zou gegaan hebben zonder.
Motorvoertuigen op een deel weg dat ze als reservaat / apartheidspolitiek stempelen voor fietsers of stempelen voor voetgangers, is tegenstrijdig. Een elektrische "fiets" is geen fiets, het is net als een brommer een motorvoertuig. Een elektrische step is geen voetganger, het is net als een brommer een motorvoertuig. Die "horen" dus niet op fietspad en voetpad.
Maar tja, de nazi's hebben de lieden die te lui zijn om met een fiets te rijden, of te stappen/lopen, nodig als uitleg voor enige honderdduizenden hatsjie jobs daar bij overheid / gesponsord door overheid, dus moesten ze prioriteiten kiezen en die laatste werd natuurlijk voor al de rest geklasseerd.