Los bericht bekijken
Oud 25 maart 2024, 05:24   #111
epicurist_dirk
Minister
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 3.041
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Kijk, wat mij betreft is het Vlaams Belang een radicaal rechtse partij, punt. Maar dat is dan ook al. De collectie vulgaire en onbeschofte adjectieven die jij daaromtrent meent te mogen gebruiken doen niets ter zake. Ze zeggen veel meer over jou dan over het VB.
In Vlaanderen loopt dat "cordon zogezegd sanitaire" op zijn laatste benen. Het is niet omdat de Franstaligen die fatwa bedacht hebben (en door de Vlaamse lakei-partijen overgenomen) dat het Vlaams kiezerskorps zich daar ook maar iets zal aan gelegen laten. Het is overigens door politiek vuile truken zoals dat CS dat de reputatie van België/Belgique in de rangschikking van democratische landen een ferme deuk heeft gekregen (36ste plaats in de rangschikking van The Economist)
Hugo L.J.A. Schiltz was een Belgisch politicus en advocaat en volgens mij ook economist denk ik. Was voorman van de Volksunie ... ook met hem hebben de particratie partijen er alles aan gedaan om hem als persoon kapot te maken (grotendeels de zelfde clans die nu in Vivaldi zitten en Bart De Wever als persoon aanvallen om hem te beschadigen) terwijl ook Hugo L.J.A. Schiltz streefde via opbouwende dialoog om te verbeteren wat scheef zat in het sjoemel merk België.

Met als resultaat de situatie waar we nu in zitten = politieke chaos waar alleen nog met paarde kleppen op en stoppen in de oren agressief gediscuteerd tot gescholden word zonder te luisteren naar en ander.
Terwijl de bevolking die werkt zich krom werkt om de belastingen te betalen, het sjoemel merk België er steeds sneller op alle vlaken op achteruit gaat.
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 25 maart 2024 om 05:30.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden