Discussie: Audi Brussel
Los bericht bekijken
Oud 29 maart 2024, 05:49   #11
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

De beslissing,deel 1,is gegeven...De produktie van Audi Vorst wordt beperkt en honderden interims gaan moeten vertrekken...

https://www.brusselstimes.com/belgiu...temporary-jobs

De "onzekere economie" en "onduidelijkheid omtrent subsidies" maken het moeilijk..

Ik ben blij dat de directie zo eerlijk is....

De Kelten kopen geen EV's genoeg,terwijl onze eigen regeringen,in samenwerking met de "managers" het de autofabrikanten en zichzelf in de EU echt wel moeilijk gemaakt heeft om op een verantwoord tempo de omschakeling te maken....(ik verwijs naar het dieselschandaal,dat aantoonde dat er eigenlijk meer dan een decennium verloren was gegaan aan verkeerde dingen,en ik blameer de europese overheden evenzeer als de autofabrikanten daarvoor)

De invoer van Chinese batterijpakketten om die dan te vijzen in een "Europese" wagen (hetgeen eigenlijk is wat gebeurt) is geen economisch nuttige bezigheid....Het staat nauwelijks boven het "rebranden" van electronische Chinese spullen met een "Europese" naam...

Dan kopen "we",de consumenten,dan maar direct Chinees......De Kelten WETEN tenslotte dat "Europese EV's" gewoonweg niet bestaan en ons zuurverdiende geld (al dan niet met subsidies erbij) wordt efficienter besteed.....

ER zal nog wel een "deel 2" komen...Mensen die werken bij Audi Vorst en anders iets kunnen weten al wel wat ze dienen te doen.....voor zichzelf....

"Toegevoegde waarde" creeren aan geimporteerde technische dingen is hetzelfde als een oude jungle-stam die een geweer ,dat ze zelf niet zouden kunnen maken ,"versiert" met allerlei "native" markeringen en sierlinten gezegend door de sjamaan van de stam.....

Die laatste en zijn croonies hebben dan wel werk,maar eigenlijk is er niks gecreeerd en de stam zal verder kogels moeten kopen,want die kunnen ze ook niet zelf maken.....De sjamaan zal voor zichzelf wel werk creeeren daaromtrent.(zegeningen en zo) en zorgen dat anderen daar niet in tussenkomen.

ergo......wat rest van onze "Europese industrie".....ganse afdelingen sjamanen maar geen smeden meer..

Laatst gewijzigd door kelt : 29 maart 2024 om 06:10.
kelt is nu online   Met citaat antwoorden