Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo
Dit lijkt me een zuivere beoordeling.
Het is zo, niet anders.
De sossen, ik herinner me de tijden dat de turken in lange rijen stonden bij het abbv om zich een stempelkaart aan te schaffen. Sossen doen het om de budgetten te krijgen, want daar zit veel geld achter en België is ondergeschikt aan dat belang. De eenarmige bandiet dus.
Beetje te vergelijken op kleinere schaal met MG ROVER waar de directeurs de kas hebben gepikt en nu meer dan 10'000 mensen op straat staan in totaal.
Als dat zo is dan moeten de budgetten ingehouden worden en de stempel rechtstreeks betaald worden zonder de syndics nog te passeren.
Want als ik me niet vergis krijgen ze bij het begin van het jaar een envelop met het geld zogenaamd van alle stempelaars in hun bestand, en waarschijnlijk nog een pak reserve bovenop.
Begrijpelijk dat je de stempelaars dan niet kwijt wil!
Wel verkeerd uitgewerkt toch.
|
[font=Times New Roman][size=3]
Daar heb je wel een punt![/size][/font]
Het is ook alleen in belgie mogelijk om de vakbonden de werklozen te laten betalen![/size][/font]
Eigenlijk pervers want hoe meer er zijn hoemeer geld ze krijgen(waarmee ze doen wat ze willen als men weet van hun zogezegde oorlogskas in het buitenland)[/size][/font]
En hun bonussen in het zwart![/size][/font]