Los bericht bekijken
Oud 30 maart 2024, 08:06   #50306
Glennos1
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Dus de VN secretaris-generaal is ook een "whataboutist"?

UN chief urges the EU to avoid ‘double standards’ over Gaza and Ukraine

https://apnews.com/article/eu-un-pal...f0e5b84c83b4ff

Een massamoordenaar heeft niet het recht anderen morele lesjes te geven. En vermits met onze wapens duizend keer meer kinderen en 96 keer meer burgers gedood worden dan in Oekraine, zijn onze leiders massamoordenaars. In tegendeel Poetin heeft 96 keer meer recht om het Westen met de vinger te wijzen en morele lessen te geven dan omgekeerd.

Die Palestijnse kinderen kunnen U geen bal schelen dus U bent ofwel een ontzettende racist die Oekraiense levens belangrijker vindt dan Palestijnse, of mensenrechten kunnen U geen bal schelen, en U bent een extreme cynicus die daarin goede propaganda ziet tegen onze geopolitieke concurrent. Ik gok op 2, corrigeer me als ik het verkeerd voor heb?
Grof gezegd is het waar, een Oekraïns kind is belangrijker dan een Palestijns. Palestijnen zijn kweekbatterijen, 1 kind meer of minder merken ze mss zelfs niet. Het doel van Palestijnen is ook gewoon een kweekbatterij zijn zodat moslims numeriek in de meerderheid komen, komt daar nog bij dat elke Palestijn een potentiële terrorist is.

Er zijn 2 grote bedreigingen voor het westen, moslims en Rusland. (en misschien doorgedraaid linkse politici of collaborateurs uit extreem linkse en rechtse hoek)
Glennos1 is offline   Met citaat antwoorden