Los bericht bekijken
Oud 1 april 2024, 10:20   #19
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
We hebben tijdens snotvalling19 gezien dat "er is niet voldoende wetenschap" geen hinderpaal is om mensen op te sluiten, ze een mondmasker op te zetten, en ze te chanteren tot ze zich laten injecteren met chemische cocktails.
Wat me hierbij opvalt is dat ik soms verguisd word als ik beweer dat de maatregelen meer schade hebben berokkend dat het mensen gered heeft. Dat er niet per se mensenlevens gered zijn erdoor en dat de zwakkeren alsnog als vliegen gestorven zijn met maatregelen (en waardoor de nabestaanden niet eens afscheid konden nemen).

In Noord-Brabant ook al gebeurd.

In Rotjeknor en op Goeree-Overflakkee mocht ik dat wel zeggen. Dit alleen al maakt me nogal bang voor de 'katholieke cultuur' en de daaraan hangende gehoorzaamheid (ironisch gezien ook de reden waarom er nu geen 'parochiebelt' bestaat, we zijn minder godsvruchtig dankzij de gehoorzaamheid). Ze zijn politiek-correcter in het Noorden en kunnen snel hun mening vormen, maar op dit vlak vierde het gezond verstand toch eerder daar.

Ik heb corona vanuit Nederland meegemaakt en de waanzin in België is me nogal ontgaan, maar het bevalt me allerminst.

Laatst gewijzigd door Weyland : 1 april 2024 om 10:23.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden