Los bericht bekijken
Oud 1 april 2024, 19:04   #80
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
In hun beginselverklaring staat er evenmin iets over het hypocriet gekwijl van Dalibor.

Ik ben het er trouwens roerend mee eens dat de bestaande wetten over euthanasie en abortus volstaan. Dat heb ik op dit forum al eerder duidelijk laten verstaan.
In de ogen van haatfiguren zoals Dalibor, pandareus en co ben ik om die reden een extreem rechtse racist, fascist en smerig uitschot.

Jammer voor de dubbelhartige linkse haatzaaiers denkt daar bijna 30 % van de Vlamingen anders over. In de peilingen.....Peilingen bij 1000 Vlamingen, evenveel Walen en 600 Brusselaars.
Over twee maanden stemmen er 6,5 miljoen Vlamingen en 4miljoen Walen en Brusselaars.

Wedden dat het geween en tandengeknars NIET van de Vlaamsgezinde kiezers zal zijn?
Ik lees daar de waarden waarvoor het VB staat.

Citaat:
De partij zal in haar politieke actie ten minste de rechten en vrijheden, zoals gewaarborgd door het bij de wet van 13 mei 1955 bekrachtigd Verdrag tot bescherming van de rechten van de mens en de fundamentele vrijheden van 4 november 1950 en de in België van kracht zijnde protocollen bij dit Verdrag, alsook het zelfbeschikkingsrecht der volkeren in acht nemen en door haar diverse geledingen en verkozen
mandatarissen in acht doen nemen
.

Dat kunnen we van de zeven vivaldi partijen niet zeggen die bijna wekelijks een veroordeling oplopen voor het schenden van de mensenechten.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden