Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen
Les Engagés,de nieuwe helden van de Belgicisten zullen uiteindelijk de
doodgravers van dit land blijken te zijn.
Het scenario hiertoe staat nu al duidelijk in de sterren te lezen.
De Vivaldi -partijen zullen les Engagés gebruiken om Vivladi II tot stand te brengen zonder de N-VA.
Voor de N-VA zal er niets anders opzitten dan met het VB een Vlaamse regering te vormen.
Deze Forza Flandria regering zal daarna de Vlaamse onafhankelijkheid uitroepen en daarmee is het lot van België dan eindelijk bezegeld.
Go Les Engagés go go de Vlaamsgezinden danken van ganser harte. 
|
Als N-VA zou ik daar zeer tevreden mee zijn. Tenslotte komt de EU hamer neer op de volgende regering, iedere partij in die regering gaat electorale petsen krijgen van de kiezer zoals nooit eerder vertoond.
Het is trouwens niet alsof de Belgicistische partijen- buiten N-VA en VB alle Belgische partijen, ook maar enige interesse hebben in confederale toestanden. Dus N-VA kan alleen in vivaldi II geraken door opnieuw de broek te laten zakken. Ze zakken dan hoogst waarschijnlijk naar beneden de 15%.
Langs de andere kant is het dan afgelopen met BDW, ze zullen dus hun opties moeten afwegen.
Ik heb al popcorn besteld.
Oh, over een Vlaamse regering, als er een meerderheid is VB - N-VA, dan krijgen we een Vlaamse vivaldi regering om het VB buiten te houden, ook dat zal de N-VA stemmen kosten.
Ik ga snel nog meer popcorn bestellen.