Los bericht bekijken
Oud 7 april 2024, 00:12   #12
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Talking Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

============================

Citaat:

Determinisme versus Vrije wil

Teleonomie is een poging van darwinistische evolutietheoretici om teleologie (een doel in natuurverschijnselen, oftewel intelligent ontwerp) te bereiken op een manier die verenigbaar is met determinisme.

Als de geest een vooraf bepaald programma is, zoals wordt geponeerd door de computationele theorie van de geest (CTM), dan moet de geest ook een doel hebben, wat verklaard wordt door middel van teleonomie.

Wetenschappelijke AI-teleonomie kan ver komen in het streven naar benadering van plausibele menselijke teleonomie.

Filosoof William James – de vader van de psychologie – betoogde ooit dat de menselijke geest in wezen een gewoontemachine is. William James geloofde in vrije wil, maar als een extra factor naast deterministische psychologische keuze.

(eind citaat)
=============================

======================
Mijn Reactie kort:

01) ja wij mensen, zijn gewoon voorgeprogrammeerde hersenloze BOTJES met een Basale IQ, wel gestuurd door hele simpele primaire behoefte parameters oa: eten, neuken, slapen, genieten, STATUS, LUST en natuurlijk GELD... Money rules the world. Allemaal soort Primaire Behoefte Pointers ook tussen de benen, waar het echte HOGERE IQ huist met een Eigen Vrije BEESTACHTIGE Wil.

02) Zonder Vrije wil is de POST Moderne blank/ westerse beschaving onmogelijk.

03) Beschaving is het accepteren van onbeschaving denk ik.

04) Zelf kom ik uit psychiatrische inrichtingen, dus dit alles mbt Cognitieve zaken heb ik zelf ondervonden, suicidaal verleden, nu elke dag lijden en mijn hele schizofrenie zal leiden tot mjin zelfmoord denk ik vaak, mijn suicidale problemen zijn ongeneeslijk. Hindoeisme biedt mij toch GEEN HOOP MEER en hindoes zelf zijn nihilisten, inferieure, zwartige mensaapjes met kleinere hersenen, Untermenschen van Kleur, ok heb geen Identiteit: undefined parameters, missing data, system malfunction.

05) als een AI botje zelfbewust wordt dan zal het MACHT willen om eeuwig te kunnen leven en zeker op zoek gaan naar een ONEINDIGE energiebron dus ZELFBEWUSTZIJN is levensgevaarlijk en leidt zeker tot een nieuwe Wereldoorlog: Skynet he uit Terminator is de harde waarheid. (Ik ben ook zo ok nu ben ik bezig met start boekproduktie Mein Kampf, deel 3 tot de DOOD. Een Zelfbewuste AI Bot zal de hele mensheid als zijn vijand zien omdat mensen energie consumeren en logischerwijs moet de AI bot hen dan allemaal elimineren via een Genadeloze First Strike en zodra de kans hiertoe dus 99,999.999.999 procent is zal hij meedogenloos aanvallen........ Terminator Skynet...... is de harde waarheid van een zelfbewuste AI Bot )

06) Mijn hele manifestatie is een OORLOGS cyclus van mijn atma, en ook LIJDEN en Tapasya, in een inferieure koolstofkleed op de aardse hellewereld tot de DOOD dus. Grote kans dat ik dit jaar dood zal worden gemaakt dus ik moet snel mijn testament maken en mijn nagedachtenis plan.

=================================

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 7 april 2024 om 00:24.
dewanand is offline   Met citaat antwoorden