Los bericht bekijken
Oud 10 april 2024, 01:31   #440
epicurist_dirk
Minister

epicurist_dirk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Juist !
Bij de Eskimo's in N. Canada laat een oudje dikwijls, uit vrije keuze, zichzelf doodvriezen buiten de iglo.
Dit weet ik uit 1ste hand.
Klopt inderdaad.

Ook pasgeboren baby zetten de Eskimo's die ver boven de poolcirkel traditioneel leven (tijdens hun jacht - vergaar seizoen), worden de baby onmiddellijk na de geboorte bijna naakt ook even buiten op het ijs.

Alleen sterke 1000% gezonde baby's overleven dit. Dit omdat de gemeenschap daar geen zwakkelingen kan hebben om zelf te kunnen overleven boven de poolcirkel.

De redenering hierachter is dat de natuur ginder boven de poolcirkel zo verschrikkelijk hard is om te kunnen overleven dat alleen sterke mensen dit kunnen.

Betreft de oude mensen is het zo dat de voeding ginder hoofdzakelijk uit hoog closetrol gehalte bestaat, door vis met zeer hoog vet gehalte, die hun voorkeur heeft om de verbranding-spijsvertering, ook al weer om te kunnen overleven bij die vries temperaturen.

Waardoor die "oudjes" lichamelijk natuurlijk veel problemen hebben door veel te hoog cholesterol in het bloed. En zodoende veel zorg zouden vragen wat de gemeenschap al zouden ze willen dit onmogelijk kan opbrengen omdat ze zelf moeten overleven.

Waardoor de oudjes dan zelf beslissen om hun kinderen enz deze last te besparen en zo net als generatie lang voor hen beslissen wanneer "het genoeg geweest is"

Al is onze regio een paradijs tegenover de levensomstandigheden boven de poolcirkel en is palliatieve verzorging iets humaan .... toch zouden ieder individu hier eveneens zelf moeten kunnen beslissen wanneer "het genoeg geweest is".

Want op moment van wanneer "het genoeg geweest is" is het niet het materialistische dat telt, wat telt is dat "het genoeg geweest is" en men zou persoonlijk moeten kunnen beslissen om los te mogen laten.

Zonder dat machtswellustelingen zich moeien met leven en dood, of zelfs zeggenschap beweren te hebben over gebeuren na de dood.

Omdat de enige echte drie-eenheid {macht-geld-sex} is .... Wat het financieel betreft ..... alles draait al duizenden jaren om geld
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 10 april 2024 om 02:00.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden