Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Ik heb nooit gezegd dat deze schandalen het nieuws niet gehaald hebben. Men heeft er welgeteld twee dagen aan besteed en toen sprak men er niet meer over. Als ik zeg dat er misschien nog vele andere dingen zijn die het nieuws niet gehaald hebben, heb ik het over zaken waar de burger geen weet van heeft. Ik bedoel hiermee niet het OCMW en het VISA-schandaal.
|
U baseert zich toch op feiten en geen vermoedens hoop ik? 'Visa en OCMW' waren feiten. De eerste ging over kleine bedragen, de tweede over 150 miljoen €, maar zogezegd 'verkeerd geboekt', zodat het geld eigenlijk niet misbruikt werd (alhoewel de kosten/baten verhouding van dat OCMW al een misbruik op zich genoemd kunnen worden).
De media volgden deze 2 zaken, zelfs over een jaar later. Elke ontwikkeling werd gevolgd. Ik heb threads gevolgd op fora met quotes van krantenberichten, ik kan die gewoon kopieren naar hier en de tussenliggende datums bewijzen direct dat u hier botweg liegt.
De Waalse PS heeft een groot veelvoud schandalen van effectief misbruik van grote bedragen in belangrijke dossiers. U scheert hier beide regimes hier over één kam. Die kam heeft grove tanden voor Wallonië en haarfijne voor Vlaanderen zeker?
Fraai dat jullie België willen samenhouden met leugens. De BUB kan direct in het kartel stappen of zich bij de PS voegen.