Discussie: Fiets terreur
Los bericht bekijken
Oud 10 april 2024, 09:15   #160
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht

Of de fratsen die automobilisten uithalen omdat ze niet kunnen verkroppen dat je met een motorfiets -op regelementaire wijze- door een file mag laveren. Jaloezie doet vaak rare dingen met een automobilist.

Dat kan je even goed doortrekken naar Ferrari, Lamborghini, zware BMW's, Mercedessen, Gti's en noem maar op.
Ligt bij een ongeval met zo'n wagens dan ook steeds, zonder verdere twijfel, de schuld bij hen omdat ze 'geen hekel hebben aan snelheid'?
Ik ben altijd een petrolhead geweest. Dus voor mij en veel anderen zijn the good old days voorbij. Ik ken iedere bocht van de Nordschleife sinds 1976.

Ook motor gehad 750 Four Honda maar was iets minder mijn ding.

Maar goed ik laat graag motorrijders langs me in de file en zal zeker ruimte geven als het kan. Echter ben ik al menigmaal fel geschrokken als een motorrijder zo plots tussendoor komt gescheurt. Ik denk niet dat wanneer je traag in een file rijdt met de auto je dan constant in je spiegels ligt te kijken of er iets of wat achter je gebeurt. Dus als motorrijder moet je je er ook van bewust zijn dat automobilisten zich niet altijd verwachten aan een motor die zich tussen de auto's wringt ( al dan niet Te snel)

En ja ik heb ook RS 2000 gehad en GTI en Alpina C1 en 911 (nog) maar ik geef ook toe ik zo geen auto's zou hebben gewild mocht ik niet beetje verzot zijn geweest op prestaties en snelheid.
Ik heb altijd graag snel gereden maar wel en alleen daar waar het kon en verantwoord was. Zot rijden is nooit nooit mijn ding geweest.
Maar de dag van vandaag is dat beetje verleden tijd. Alleen op circuit en of in Duitsland laat ik me nog eens graag gaan.

Keep the pedal to the metal

Racing is life anything before or after is just waiting

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 10 april 2024 om 09:22.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden