Ja het klinkt vandaag knotsgek, en ik ben daar heel blij om, stel je voor dat het de nazi's gelukt was die praktijken tot een volgende nieuwe normaal te verheffen.
Ik vind dat die hele WHO organisatie, al dat volk dat zich daar bezig houdt op andermans kost, in knelpuntberoepen moeten worden gestampt, als tuchtstraf voor 2020+, dat ze het niet in hun kop halen dat nog eens te wagen.
Ik hoop dat de 2024 verkiezingen in de wereld veel wraakstemmen voor de gepasseerde 4 jaar gaat tellen, en dat daardoor uiteindelijk het Westblok valt als de Sovjetunie indertijd.
Want besef dat goed: de nazi's houden zich nu in speciaal daarom.
Herinner alle vorige verkiezingsjaren. Telkens toen die gepasseerd waren, volgde een volgende golf "vanaf 1 januari jaar verandert... hele lijst", "tegen jaar moet....", en vooral, een heleboel financiele lijken die uit de kast vallen, daar gehouden tot de bollekes gekleurd geweest zijn.
Het Westblok volk heeft dit jaar een gelegenheid om de regimes publiek aan de schandpaal te knopen. Misschien wel 1 van de laatste gelegenheden, want als je zo een beetje de huidige trend in de wereld bekijkt wordt het pijnlijk duidelijk wat we over onze kop gaan krijgen als ze niet gestopt worden.
Over P-magazine gesproken, dat is, op een computerblad in de jaren negentig na, het enige magazine dat ik enige jaren gekocht heb, omdat het tegen schenen van politici, intussen nazi's, durfde schoppen.
Om nog 1 recap van 2020 aan te halen: de eerste dag was al die van de eerste tegenstrijdigheid. Een nooitgeziene zelfs: mensen die hamsterden, ja, in het ooit Vrije Westen. Daar ik al vele jaren gestopt ben van nog nieuws zo dagelijks te volgen wist ik die vrijdagnamiddag van nikske. Dichte drommen volk aan supermarktenparkings en ingangen, om allen hetzelfde te zien als ik zag: lege rekken, alsof het leegstaande gebouwen waren die ooit winkels geweest waren. Het leek wel of Armageddon gepasseerd was tussen smorgens naar werk en snamiddags naar winkel. Alsof iemand me ergens in een andere tijd en wereld had gewarpt, een deel van de wereld leek wel uit andere dimensie. Nooit tussen zoveel volk gestaan als toen. En heel die zotheid was dus zogezegd bedoeld om besmettingen te vermijden.
De brandweer die uitrukt met vlammenwerpers. Ja echt. De nazi's kondigden aan dat ze winkels dicht gingen forceren en o wie had dat nou gedacht Henk, die gaan verdorie hamsteren. En wij die dachten dat die zelfs hongerig en zonder wc papier doodsbang zouden zijn voor het virus en zich in hun kot gingen wegsteken.
Ja echt, de gedachtengang van de Experts, als we moeten geloven dat die geen andere agenda hadden.
Laatst gewijzigd door Erw : 11 april 2024 om 18:50.
|