Los bericht bekijken
Oud 12 april 2024, 08:35   #9
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Apache kreeg wel al eens projectsubsidies als ik me niet vergis, geen rechtstreekse subsidies misschien dus. En ze hebben ook geen schrik om die te verliezen daarvan getuigt het feit dat ze het boek in eigen beheer uit brengen. Geen idee wat Knuppel probeert te bewijzen tenzij iets tegen De Wever. Het is uitgeverij Houtekiet die schrik zou hebben subsidies te verliezen, niet Apache zoals de topictitel lijkt te insinueren.

Ik wist eerlijk gezegd niet dat uitgeverijen van boeken subsidies krijgen. Dat heeft vermoedelijk te maken met de vaste boekenprijs. Ik las wel eens dat zonder die vaste boekenprijs de meeste boeken nog duurder zouden worden. Af dat klopt weet ik niet, dat zal afhangen van het nieuwe regelgevend kader dat men dan creëert, van marktkracht, vraag en aanbod, ...

Volgens mij is het ook een beetje een marketingstunt om het boek in de schijnwerpers te zetten. Een uitgeverij als Epo of meer marginale uitgeverijen geven dat boek toch zonder probleem uit.

In de meltingpot gaat alles kapot.

Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen.

Laatst gewijzigd door Vlad : 12 april 2024 om 08:38.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden