Discussie: Herkeuringen auto
Los bericht bekijken
Oud 12 april 2024, 13:41   #46
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.891
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Je kan beklag doen bij de stationsmeester. En dan hangt het van de lokale situatie af.

En je kan een aanklacht indienen bij de politie, die dan een verslag moeten opstellen. Ik zou overwegen het keuringsstation aan te klagen wegens afpersing. "Jamaar, die keurder maakte gebaren dat er geld onder tafel door moest".
Of als vrouw, tegenwoordig gemakkelijk in deze woke tijden. "Hij maakte een oneerbaar voorstel."

Dat er iets mee gedaan wordt is een ander verhaal, en je bent er ontiechelijk veel tijd mee kwijt.
Ach ik heb daar destijds alles geprobeerd. Stationsmeester ?? Laat me lachen....Die vent wou zich niet laten zien had geen tijd of was te druk bezig op zijn smartphone aan het zeveren zoals op veel plaatsen nu het geval is en als er dan ene kwam wist ik nooit of dat wel de stationsmeester was. Dat staat niet op zijn voorhoofd he.

Trouwens nu kan je niks meer gezien je niet meer bij je voertuig mag blijven. Je moet uitstappen en ziet je voertuig pas terug na de zogenaamde keuring. En dan mag je langs de kassa passeren en kijken wat er al dan niet op het verslag staat. Maffia en de politici weten dat maar delen lekker mee in die goudmijnen.

En zoals je zegt ....enige oplossing iets van discriminatie aanhalen maar bon dat kan alleen als je een vrouw bent. Een oude vent als ik doet men niet direct meer oneerbare voorstellen

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 12 april 2024 om 13:45.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden