Discussie: Herkeuringen auto
Los bericht bekijken
Oud 12 april 2024, 15:13   #48
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.734
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ach ik heb daar destijds alles geprobeerd. Stationsmeester ?? Laat me lachen....Die vent wou zich niet laten zien had geen tijd of was te druk bezig op zijn smartphone aan het zeveren zoals op veel plaatsen nu het geval is en als er dan ene kwam wist ik nooit of dat wel de stationsmeester was. Dat staat niet op zijn voorhoofd he.

Trouwens nu kan je niks meer gezien je niet meer bij je voertuig mag blijven. Je moet uitstappen en ziet je voertuig pas terug na de zogenaamde keuring. En dan mag je langs de kassa passeren en kijken wat er al dan niet op het verslag staat. Maffia en de politici weten dat maar delen lekker mee in die goudmijnen.

En zoals je zegt ....enige oplossing iets van discriminatie aanhalen maar bon dat kan alleen als je een vrouw bent. Een oude vent als ik doet men niet direct meer oneerbare voorstellen
Je moet ook aan de juiste deur gaan rammelen...bij de overheid, niet bij de stationsmeester, die is maar een loonslaaf en marionet van de overheid..

Dat was een van de corona maatregelen en die werden opgeheven, niemand kan je weigeren om bij je voertuig te blijven tijdens de controle, er is immers geen pandemie en besmettingsgevaar voor corona meer waarvoor 1,5m afstand moest gehouden worden.
Wat brutaler worden en op je rechten en strepen gaan staan, laat je niet afschepen door bluf...
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden