Los bericht bekijken
Oud 12 april 2024, 16:18   #16
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Zo heeft top VB'er Sam van Rooy een Iraanse vrouw. En hij is lang niet de enige in zijn partij.
Niemand heeft iets tegen Iraniërs, dat zijn meestal gecultiveerde mensen die de vrijheid die ze in het westen hebben weten te waarderen. Ik ken er verschillende en ik wil er graag meer van dat soort binnenkrijgen als we daardoor een aantal groenlinksen zouden kunnen buitenkrijgen.

De Gaulle drukte het destijds verdomd juist uit:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door le général De Gaulle
« Si une communauté n’est pas acceptée, c’est parce qu’elle ne donne pas de bons produits, sinon elle est admise sans problème. Si elle se plaint de racisme a son égard, c’est parce qu’elle est porteuse de désordre. Quand elle ne fournit que du bien, tout le monde lui ouvre les bras. Mais il ne faut pas qu’elle vienne chez nous pour imposer ses mœurs.»
* "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23)

Laatst gewijzigd door E. Gidius : 12 april 2024 om 16:19.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden