Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere
Uit hun eigen uitgebreide verklaring maar vooral uit de kennis over wat de Gazanen is aangedaan in de praktijk over een lange periode , en nu is dat nog eens in een hogere versnelling gegaan.
|
Door iedereen in die regio. Niemand wil Palestijnen, het lijken wel joden.
Citaat:
Ze worden vermoord , verdreven en uitgehongerd , maar de islam is de reden dat ze op een bepaalde manier reageren? nee , daar is islam helemaal niet voor nodig.
Waarom zouden de slachtoffers daar niet op reageren ? is daar islam voor nodig ?
|
Natuurlijk is de islam daar niet voor nodig. Maar het helpt wel.
Citaat:
7 oktober was een logisch gevolg van de onderdrukking waaraan de Gazanen al zo lang zijn blootgesteld. Op basis van puur humanitaire redenen is het heel goed te verklaren. Het internationaal recht zegt zelfs dat een bevolking die bezet / geblokkeerd wordt het recht heeft zich hier met geweld tegen te verzetten wanneer er geen andere mogelijkheden zijn.
|
Ik heb nog nooit gezegd dat de Hamasianen geen geweld mogen gebruiken om hun goestingkes door te drijven. Ik herhaal weer eens, "ze moeten maar tegen de weerbots kunnen".
Citaat:
Bezetting en blokkade worden gezien als de zwaarst denkbare misdaden.
|
Ik vind verkrachting, slavernij, foltering en psychische lobotomie erger. Maar wie ben ik.
Citaat:
Dat Israël deze zo lang kan voortzetten doet niets af aan het misdadige karakter er van.
|
zwanst nu niet. Hoe lang is China al bezig met Tibet?
Citaat:
u laat zich door hamas afzien van het geloof in de westerse normen en waarden (vanwege de islam die daarmee strijdig is) door de meest gruwelijke praktijken van Israël goed te keuren.
|
Integendeel, ik keur de acties van Israël niet goed.
Citaat:
Ik vind dat hulpgoederen hoe dan ook doorgelaten moeten worden of dat het doel van Israel in de weg staat of niet is irrelevant. Wie de uithongering van een hele bevolking goed keurd moet niet gaan zeiken over bv vrouwenrechten binnen de islam.
|
Ik heb het voorstel al een keer gedaan. Een echte belegering van Gaza. Niks binnen, niks buiten. Maar dan letterlijk niks.
Na een half jaartje ofzo, als er geen rat meer leeft in Gaza, mogen vrouwen en kinderen naar een afgesproken plaats komen.
Mannen -en daarmee bedoelen we iedereen die een borst of baardhaar heeft groeien en een AK kan bedienen- mogen meekomen, maar die gaan direct naar de mixer.
Na een zeer grondige controle, worden die vrouwen en kinderen zo breed mogelijk verspreid over de hele wereld. (China had toch een vrouwentekort?)