Discussie: Doe de stem test
Los bericht bekijken
Oud 15 april 2024, 09:55   #154
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Hoezo? Ze leggen dat standpunt gewoon naast de verkiezingsprogramma's. En op basis van de optelsom komt daar een partij uit die het meest bij je mening aansluit.

Een moeilijkheid is wel niet elk thema voor iemand even belangrijk is. Maar daar wordt rekening mee gehouden doordat je een gewicht kan geven aan de vragen. Een nadeel is wel dat iets waar geen enkele vraag over gaat buiten beeld blijft. En je kan geen gewicht geven aan zaken als stijl en strategie.

Maar dat is eigenlijk niet meetbaar is zo een test die ook maar is wat hij is.

Ik vind niks mis met zo een test. Het is tekenend voor de paranoïde tijd waarin we leven dat daar ook al manipulatie in wordt gezien.
Hoe moet je antwoorden op de vraag. Er moet een shift komen van belasting op arbeid naar belasting op consumptie en kapitaal?

Ik ben voor een shift naar belasting op consumptie. Ik ben helemaal niet voor een shift naar belasting op kapitaal.

En ja er is een stemtest die je indeelt op een assenkruis. Tegen de invloed van de Islam zijn is daar blijkbaar conservatief. Voor zijn is progressief.

Ik zeg overigens nergens dat er manipulatie is, ik zeg alleen dat er geen enkele vorm van nuance mogelijk is. Maar goed, ik begrijp dat het voor vele mensen behapbaar moet blijven. Dat zie je hier ook op het forum.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 15 april 2024 om 09:56.
fox is offline   Met citaat antwoorden