Los bericht bekijken
Oud 27 mei 2003, 20:57   #106
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas
Daarmee wil je dus zeggen dat Geert liegt over het feit of hij klop heeft gekregen van Frank van Hecke van het Vlaams blok?
Verduidelijk je even uw geloofwaardigheid in Geert via deze zin, Jan?
Het blijft niet bij houterig en onhandig, ook nog klop geven EN het doen uitschijnen alsof Geert zou gelogen hebben EN dat dan nog ontkennen ook!! Jan toch... Wat voor nonsens zullen we hier nog allemaal moeten lezen van u!
Tja, u hoeft mijn "nonsens" nu eenmaal niet te lezen als u daar geen zin in hebt. Maar blijkbaar doet u dit toch.

Maar goed, ik suggereer geenszins wat u bovenaan eens te meer veel te vlug concludeert. Om mijn mening over Bourgeois' uitspraak anders te formuleren: sterk opgeklopt en nogal oververhit verwoord. Dit is totaal iets anders dan stellen dat er gelogen wordt. Die manier van doen is echter op rekening te schrijven van Geert Bourgeois. Tekenend blijft wel het feit dat andere grote N-VA-politici (ik somde al enkele namen op) nooit op een dergelijke wijze reageren.

Al de rest is uw verbeelding (ik denk zelfs dat u nog niet eens weet waarover dat "kloppen" eigenlijk gaat).
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden