Discussie: Doe de stem test
Los bericht bekijken
Oud 16 april 2024, 17:39   #216
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ja, meisje.

Mijn standpunt is dat levensbeschouwelijke uiterlijke tekenen géén plaats hebben in een loketfunctie. En dus ben ik het niet eens met het standpunt van mijn partij die dat overlaat aan de dienst zelf. Dan krijg je toestanden zoals Gent die het toelaat, en Antwerpen die het niet toelaat.

Jouw 'op de knieën verhaal voor de islamieten" is BS en heeft niets met de partij stellingname te maken.

Als je het wil hebben over de ethische dossiers (abortus, euthanasie) dan zitten katholieken en islamieten trouwens aan dezelfde kant van de tafel. De andere kant dus. Hun stellingnames in die dossiers zijn voor 100% het tegengestelde van wat ik als individuele burger zoek.

Maar ik ga er niet flauw over doen : echt happy maakt deze stellingname van o-vld mij zeker niet.
Als open VLD toelaat dat Islamieten met een hoofddoek achter het loket gaan zitten dan gaan ze natuurlijk door de knieeen. Dat BS noemen is niet meteen een krachtig argument. Het is zelfs fundamenteel ingaan tegen de liberale waarden die de open VLD zou moeten hebben. Jij doet het af als een minor issue maar dat is het natuurlijk niet. Het is een giga issue voor iedereen die zich liberaal mag noemen. Dat jij dat niet bent heb je hier al lang genoeg bewezen
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is nu online   Met citaat antwoorden