Discussie: Doe de stem test
Los bericht bekijken
Oud 18 april 2024, 17:30   #311
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Er is een gulden middenweg: veroordeeld door een Belgische rechtbank, straffen volgens de sharia. Dus veroordeeld voor diefstal = handjekap. Voor alle duidelijkheid: geldt uiteraard enkel voor mohamedanen. Dus iedereen content.
Zolang we maar inzien dat segregatie beter is. Segregatie is de oplossing om alle verschillen te plaatsen en iedereen zijn eigen verschil te laten behouden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Volgens ons strafrecht kun je geen 2 keer veroordeeld worden voor dezelfde feiten.

Ik vind al jouw voorstellen krankzinnig.
Het is moeilijk te geloven dat jij het ernstig meent.
Mij lijkt het op trollen.

Dus naast een "De Lijn" een "De Moslimlijn"?
Nog wat meer files...

Leuk, en als iemand zich dan bekeert tot islam zit hij of zij plots in een ander belastingssysteem?
Je doet ook alsof er maar één soort islam is, terwijl sjiieten en soennieten al van de andere beweren dat ze géén moslim zijn.
Moeten de getuigen van Jehova ook hun eigen bussen krijgen?
En de boeddhisten ook?
Je voorstellen zijn gewoon krankzinnig.
Het spijt mij als mijn postings krankzinnig overkomen. Het is sterker dan mezelf. Maar ik meen het goed en serieus.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir Bekijk bericht
jaja.. iedere cultuur zijn eigen bussen, eigen scholen, eigen wetten, eigen instituten, eigen belastingssystemen, eigen dit en dat........

misschien gewoon voor iedere cultuur een eigen land voorzien...?

terug naar hoe het ooit was.. zo simpel kan het zijn.
Maar niemand wil terug naar hoe het ooit was, want ze denken dat ze het allemaal beter kunnen. Ze zijn zelfs zo megalomaan te denken dat ons klein landje invloed op het klimaat kan hebben.